långa naglar

Mina naglar är skitlånga och ser sjukt fräscha ut i fransk manikyr. För mig är naglarna långa när de kikar utanför fingerkanten. Och skitlånga är de när man kan se nageln om man vänder på handen (fattar ni?). Den vita linjen ligger inte perfekt, men det beror på att detta var första gången jag målade fransk manikyr på mina naglar i hela mitt sjuttonåriga liv.
image215
Varför lyckas jag alltid ha utsmetat smink på alla bilder jag lägger upp i min blogg?

åsikter
Postat av: tara

hm ser mycket korta ut if u ask me.

2008-02-04 @ 17:05:10

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0