let it be

Det kanske verkar som att jag är jättedeppad när ni läser alla mina blogginlägg. Riktigt så är det nog inte, det är bara det att jag har börjat tänka lite mer på vad som gör mig lycklig och vad som är bra för min psykiska hälsa. Även fast man är fullt frisk fysiskt betyder det ju inte att man är i toppskick. Jag försöker undvika de saker som inte gör mig glad/lycklig. Exempelvis: jag ser att två personer pratar med varandra, jag vill lägga mig i men vet inte riktigt vad det är de pratar om. Om de inte bjuder in mig via gester/ord/blickar så kan jag lika gärna hålla mig utanför. Det var antagligen ingenting som jag behövde veta. Det gäller liksom att gallra och prioritera. Man kan inte gå runt och känna att man måste ha koll på allting, det funkar inte i längden.

Let it be, let it be.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0