morgonbekymmer

Här sitter jag på mitt rum och har precis gått upp. Jag lyssnar igenom alla skivor som Marcus la in på mitt usb-minne igår. En del låtar är bra, de flesta låter som skit. Jaja, schysst av honom att fixa 7 album till mig iallafall! Fem utav dem är med samma band; The Dwarves. En del av deras låtar är väldigt väldigt bra, men jag måste säga att jag blev en aning besviken när jag insåg att majoriteten av deras låtar är jättehetsiga och bara består av en massa oväsen. För att jag ska kunna njuta av musiken ska den ha en melodiös slinga med SÅNG, inget jävla growl eller skrik.

På tal om något helt annat:
Jag är superhungrig och kissnödig, men jag vågar inte gå ut ur mitt rum. Där ute springer pappas jävla städerska runt och dammsuger. Jag tycker så illa om hela grejen med att vi har en städerska så jag klarar helt enkelt inte av att se henne "in action". Jag har vaknat tio gånger om nu på morgonen av ljudet från dammsugaren, hon har liksom hållt på sen halv nio. Nu är klockan 11! Hur lång tid kan det ta att städa vårt hus undrar jag då..

åsikter
Postat av: ida

Svar: haha de går vi med.. ;D

2008-02-19 @ 12:22:30
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du fått kissa nu gumman *massa kram*

2008-02-19 @ 13:54:50
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0