något kul

Nu tänkte jag skriva något kul för en gångs skull. Ehm, jag klippte mig igår! Jag hittar inte sladden till kameran, så ni får tyvärr inte se resultatet. Jag kan däremot som så många andra har gjort, illustrera frillan!

Jag antar att jag är den enda i Sverige som gillar frisyren med utväxt lugg som ligger i en mittbena. Jag skiter i vad ni tycker, jag gillar det! Dessutom passar jag i mittbena vilket inte alla gör!
image222

Här får ni se en bild på mig när jag hade riktig lugg och var 13-14 år gammal. Jag gillar inte att ha hellugg, den är bara i vägen. Dessutom passar varken jag eller ens hälften av alla jag sett som har lugg i den. Alltså, ska du skaffa lugg: tänk till både en och två gånger innan du klipper!

image223

åsikter
Postat av: Sarah

Nä jag ska väl inte banta.. Men jag ska börja äta nyttigare & röra mig.. För sdessvärre går jag inte ner BARA av att röra mig om jag äter massa onyttigt.. Men jag äter inte mega-nyttigt, äter normalt, skippar godis, chips, pizza & sånt.. Typ. :)

2008-02-07 @ 12:32:43
Bloggadress: http://www.sarahohrns.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0