nyckarna, igen!

Vilken hemsk dag detta kommer att bli. Det började med att jag inte hittade nycklarna. Wait, inte hittade nycklarna? Jag som inte tappar bort dem.. uhm.. det har visst blivit ändring. Utan nycklar kan jag inte gå hemifrån. Alltså vände jag i dörren och gick ner på mitt rum igen. Väl nere på rummet kommer mamma in och tjatar om att jag inte går till skolan. Sen frågade hon om jag tar droger, seriöst kvinna?

När hon äntligen gått till jobbet gick jag in på datorn en stund och såg att jag hade haft 150 besökare igår. Då blev jag paranoid och gick och la mig i sängen. Där somnade jag och vaknade inte förrän nu vid 12. Bra jobbat, verkligen!
I eftermiddag har jag baslektion och rep med Glenn & Grabbarna. Jag vet inte om jag orkar ta mig dit. Call in sick? Inte det smartade kanske i och med att jag bara har varit på ungefär varannnan baslektion. Uhm, wtf! Min psykiska hälsa går före musiken idag.

Jag ursäktar för ett flummigt inlägg, jag orkar inte vara seriös.

image221
Jag längtar till sommaren.
Dällys bild.

åsikter
Postat av: äma

jag kommer ihåg den dagen (bilden alltså) det var en bra dag :) vill se dig i skolan snart igen nisse. annars ses vi ju imorn i alla fall, för jag hoppas du ska med till rikard? :)

2008-02-07 @ 17:24:09
Postat av: Nisse

Det var en sjukt bra dag. Jag kommer imorgon :)

2008-02-07 @ 17:26:52
Bloggadress: http://saippuakauppias.blogg.se
Postat av: Dälly

Say what? droger? :O kom hon bara in och frågade det bara så där? :S

2008-02-09 @ 21:45:36
Postat av: Nisse

mm : (

2008-02-10 @ 15:13:17
Bloggadress: http://saippuakauppias.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0