pengaproblem

Jag har inga pengar, jag känner mig handikappad. Efter lite funderingar och sökanden i minnet insåg jag att folk är skyldiga mig 720 kr. Det är rätt mycket, så egentligen är jag inte så fattig. Ändå var det 12,50 kr som stod på kontoutdraget jag fick igår, och jag behöver pengar nu! Om jag säger vad jag behöver pengarna till, kommer jag låta som en alkoholist därför låter jag bli att säga! ; )

åsikter
Postat av: Esmeralda

Okej vad bra! Alkoholist vill ju ingen vara, och du är väl nykterist om jag förstått det hela rätt?

2008-02-19 @ 23:37:21
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0