Silence of the Lambs

Jag läste boken i somras och nu har jag laddat ner filmen så jag tänkte kolla på den. Vissa (Dälly) säger att den är kass. Andra (alla andra) säger att den är jätteläskig och skitbra. Jag antar att den är rätt bra, boken var iallafall suverän! Jag älskar psycho-skräck, det är så obehagligt spännande att jag inte kan låta bli att titta samtidigt som jag bara vill bort från TV-skärmen.

image248
Vad tycker du?

åsikter
Postat av: Jocke

den e skitbra! han e så suveränt äcklig i huvudrollen:P riktigt bra faktiskt

2008-02-18 @ 12:21:18
Postat av: Elin

har sett den en gång, ingen som helst skräckkänsla. Vi ville se en läskig film....det gjorde vi inte. Jag kanske tycker annorlunda nu för det var några år sedan men då var den dålig

2008-02-20 @ 15:37:02
Postat av: Daniel Lönn

Jag tycker att både filmen och boken är överlag bra, men den svenska översättningen av boken (precis som i böcker generellt) är hemsk! Jag ser inte Lecter som "the bad guy" i den här, faktiskt. Han är så underbart intelligent!

2009-09-19 @ 15:49:43
Bloggadress: http://dalosblogg.blogspot.com

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0