Tjockisklubben

Igår hade tjockisklubben sammanträde här hemma hos mig och det var mysigt. Vi försökte komma på vem av oss som har varit tjockast, men kom fram till att vi ska ta med oss varsitt kort från vår värsta tjockis-tid så ska någon utomstående avgöra tävlingen i skolan på måndag. Jag kommer SÅ vinna!
image252
Här har ni oss, i ett mindre nyktert sammanhang.

åsikter
Postat av: Esmeralda

JAG vinner. jag LOVAR, Nisse, ingenting slår mig. Måste bara hitta en bild... Någonstans i röran...

2008-02-22 @ 12:51:46
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0