topp 3 - rödhåriga brudar

Eftersom jag själv är rödhårig nu, måste jag ju toppa de snyggaste kändisarna med hårfärgen!
  1. Rachel McAdams i The Notebook.
  2. Kirsten Dunst i Spiderman.
  3. Kylie Minogue i "Where the Wild roses grow".

åsikter
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Jag har gjort mängder av olika designer : ) Men de blir väl så när de är en och samma person som gjort många. Alla har ju sin egen stil!

2008-02-13 @ 23:28:40
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: anna

t-shirtarna är normala i storleken.
Min bästa vän som är 176 cm lång samt hennes vän som är 179 cm lång har köpt.
Vad har du för storlek i vanliga fall ?
antar att det kanske är längden på den du oroar dig mest för?
kram

2008-02-14 @ 00:37:14
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0