att bli vuxen

Imorgon fyller Dälly 18 år och jag är SÅ avundsjuk. För mig är det ju ett tag kvar, nämligen ända till maj. Men då ska det dras krogrundor och det ska fyllas i frånvarorapporter själv och det ska.. ja, vad ska man göra?

Jag lovar att min 18årsdag bara kommer innebära en massa ansvar och jobbiga saker. Å andra sidan ska jag pierca mig den dagen och det ser jag verkligen fram emot!

åsikter
Postat av: äma

du ska allt få se att din födelsedag blir nåt mer än det! hihi. jag kommer inte kunna göra min piercing förrän jag blir av med tandställningen om några år..kuuul

2008-01-21 @ 12:43:25
Postat av: Olessia

att fylla 18 är myycket ansvar... själv fyller jag i mars :D

2008-01-21 @ 16:48:33
Bloggadress: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Elin

jadu själv måste jag vänta till juli...jippi...verkligen :(

2008-01-21 @ 17:16:13
Postat av: Olessia

svar: japp

2008-01-21 @ 18:40:16
Bloggadress: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0