beroende av att fixa med håret? nä!

Jag vet att jag fixar och håller på alldeles för mycket med mitt hår. Nu ikväll avfärgade jag håret så det blev lite ljusare. I och med att jag har såpass mycket svarta pigment i håret sedan toningen innan jul, vart jag förvånad över hur ljust det faktiskt blev.

Mitt hår är en aning slitet, men eftersom jag använder inpackning istället för balsam så funkar det ändå. En annan sak som är bra för slitet hår är att sova med fläta och att undvika tofsar med metallbit på. Sen jag ändrade på dessa saker har min hårkvalitet blivit betydligt bättre.

Snart blir det såhär ljust igen:
image181
fotograf: Dälly Wakenskinka

åsikter
Postat av: emelie

haha, mcdonalds finns inte i boden :O maaaha

2008-01-11 @ 02:09:36
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0