Besöket hos kuratorn

Jag har alltid varit rädd för kuratorer, de verkar liksom så läskiga! Men denna kurator som jag träffade idag var faktiskt väldigt snäll och förstående. Hon heter Martina och är liksom Niklas en person som kan känna hur jag mår bara genom att titta på mig. Det är läskigt, men samtidigt hur häftigt som helst.

Vi satt och pratade i över en timme och jag missade både lunchen och halva spanskan, men det gjorde ingenting. Det känns lättare nu på något sätt, som att hon tog bort en del av det som tynger ner mina axlar. Det låter jättefjantigt, men det är precis så det känns. Jag ska träffa henne igen om ungefär en vecka och det känns faktiskt riktigt bra.

Jag ber om ursäkt för att min blogg har blivit väldigt känslosam på sista tiden, men jag orkar inte riktigt skriva om en massa annat tjafs. Dessutom har antalet besökare ökat, skumt.

åsikter
Postat av: emelie

antalet besökare ökar då man skriver mer privata och personliga grejer, - sorgligt nog. eller patetiskt nog, kanske är rätt uttryckt... bwäh

2008-01-16 @ 19:05:03
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: M

skönt att det känns bättre min älskade kajsa. tanken är ju att man ska må bra. det kommer du säkert göra, även om det är långt in i framtiden. fortsätt så här. kämpa på, vad mer kan man göra?
kram

2008-01-16 @ 20:18:42
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: äma

vi undrade lite vart du tog vägen...det är grymt läskigt att niklas vet precis hur det är utan att man behöver säga nåt. vad skönt att det inte var jobbigt :) keep going niss! ^^anytime

2008-01-16 @ 22:46:00
Postat av: anna

måste kännas jätteskönt att ha nån man kan prata med så.
kram på dig!

2008-01-17 @ 00:57:35
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0