blöhö

Det kändes lite stelt idag i skolan efter att jag skrivit det där hemska blogginlägget igår, men ändå var det sjukt skönt att få ur sig det. Det har liksom gnagt där inne rätt länge.

På tal om något annat har jag ett så sjukt starkt sockersug att jag inte vet vad jag ska göra, och inget socker har jag. Fan, och imorgon är det bara tråkiga lektioner. Dessutom står det en massa jobbiga saker i min kalender som jag inte vill ta itu med. Godnatt!

åsikter
Postat av: Kajsa

Ja, det är inte världens roligaste jobb. Jag jobbade som det i nån vecka i somras. Sen fick jag nog o sa upp mig med ombedelbar verkan :D

Lycka till med att hitta ett nytt jobb och tack för kommentaren :)

2008-01-15 @ 10:38:56
Bloggadress: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: äma

det kändes väl bättre (mindre stelt) idag? tyckte jag i alla fall :)

2008-01-15 @ 18:55:50

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0