Bröstcancertång

Idag beställde jag på internet och hämtade sedan ut min locktång från Elgiganten. När jag fick den i handen och såg vad det var för färg på den greps jag genast av panik och utbrast: ROSA?! En tiondels sekund senare såg jag att det stod att man stödde Bröstcancerforskningen om man köpte denna rosa variant och jag brydde mig inte om att be om en svart. Lite generös måste man ju vara, eller hur? Så nu har jag äntligen dragit mitt strå till stacken när det gäller bröstcancerforskningen. Vissa går och köper rosa band och fäster på jackan, men Nisse köper en rosa locktång istället.

image164
Det finns tydligen förutom locktång, även plattång, hårfön och epilator i denna rosa serie.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0