Compatible

Om en timme har jag historiaprov och det lär gå åt helvete. Det firar vi med denna låt som jag för dagen tillägnar min historielärare och mentor Greger.

Tilläggas bör att denna låt spelar sig bäst på det ursprungliga språket svenska. Dock fanns inte den versionen på Youtube.

åsikter
Postat av: emelie

i will! jag funderar dock på att strunta i att lösenordsskydda den, för det känns så jobbigt. jag menar, jag får väl bara låta bli att skriva så "utelämnande" grejer, bara. det jag redan skrivit har ju folk redan läst, så att säga... :P

2008-01-10 @ 15:48:54
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: äma

de var ju inte så dumma ändå. fast jag har ju inte hört dem på svenska i och för sig..

2008-01-10 @ 22:22:52

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0