fääzt

Dälly ska ha födelsedagsfest ikväll och jag har stor panik över vad jag ska ha på mig. För ett halvår sedan skulle jag inte ha brytt mig en sekund om vad jag tog på mig när jag skulle på fest, men nu är det annorlunda.

När jag nu faktiskt äger två klänningar och en hel drös med kjolar så känns det helt plötsligt kul att klä upp sig. Det dumma är att min ena klänning är borta (antagligen hemma hos pappa) och det är just den jag vill ha på mig. Den andra klänningen hade jag på nyår så då känns det på något sätt dumt att ha den idag med. Jag är verkligen kass på att matcha något med kjolar. Jag känner mig så obekväm i linne, så det är inte att tala om. Det som blir över är väl bara tshirt eller kanske nån långärmad, men hur kul är det? Jag måste helt enkelt hitta linnen som jag trivs i. Ikväll blir det product of the 90's-tröjan tillsammans med en kjol jag sytt själv. Flashigt, eller hur!

åsikter
Postat av: anna

tack gumman! hoppas du haft en bra dag! kram

2008-01-26 @ 20:44:49
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0