Freak Kitchen vs. Linköping Jazz Orchestra

Mattias "Ia" Eklundh med sitt band Freak Kitchen möter Linköping Jazz Orchestra där allas vår Glenna spelar. Ni vet, Glenn i Glenn & Grabbarna, min kontrabaslärare.

Jocke ville så gärna att jag skulle följa med på detta spektakel, men i och med att jag inte lyssnar så speciellt mycket på Freak Kitchen blev jag lite osäker. När jag fick veta att de jazziga gossarna (och tjejerna) också skulle medverka så ändrade jag åsikt radikalt. Det kan nog bli riktigt kul! Konserten äger rum den första mars och ännu har jag inte planerat in något, så det blir nog att jag ser dem då.

Linköping Jazz Orchestra
när jag såg dem på L'orient i höstas:
image183

Ia Eklundh:
image184
Bilden är lånad härifrån.

åsikter
Postat av: ida

Eller hur! usch.
Haha, vilken tur! :D

2008-01-11 @ 21:11:50
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0