H&M-katalogen

Idag fick jag min H&M-katalog. Alla andra verkar ha fått den för flera veckor sedan, men jag fick den alltså idag. Jag har inte hunnit kika så mycket, men har redan hittat flera tröjor som jag skulle vilja ha. Brallor köper jag inte på postorder. Eftersom jag är så lång så blir de oftast för korta i benen, så jag vill gärna prova dem först.

åsikter
Postat av: M

jag tycker det är svårt allmänt att få veta hur dom sitter. är dom för tajta i låren, är stuprören så tajta att man inte får inte foten, är midjan sjukt mkt smalare än vad låren i jämförelse typ...
kram

2008-01-03 @ 21:51:56
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0