ikväll

Det blev tillslut en väldigt lyckad kväll tillsammans med en alkoholdrickandes Martin, en ölhävarmästare till Marcus, Dälly som artonåring, Madde, ölhävarens flickvän och så jag och Äma. Jag borde kanske egentligen inte skriva när jag är full, men det är nu det kommer.

Jag berättade faaaar too much för Äma ikväll när jag låg på hennes mage i en sandlåda i trädgårdsföreningen. Sånt där som jag egentligen inte berättar för att det är så sjukt pinsamt. Men jag berättade anyways och hon är så bra som lyssnar. Alltså, vissa människor vill bara höra för att veta allt, men hon lyssnar verkligen. Jag jämför henne lite med jockistjockis som också alltid lyssnar. Tack för att såna som er finns! <3

Jag insåg också nu ikväll att jag aldrig mer ska lyssna på "between the bars" igen. Det påminner så sjukt om en viss person, och jag kan verkligen inte lyssna på låten utan att tänka på denne.

Drink up baby
Stay up all night
With the things you could do

You won't but you might
The potential you'll be
But you'll never see
The promises you'll only make
Drink up with me now
And forget all about
The pressure of days
Do what I say
And I'll make you okay
Drive them away
The images stuck in your head

People you've been before
That you don't want around anymore
That push and shove and won't bend to your will
I'll keep them still

Drink up baby
Look at the stars
I'll kiss you again
Between the bars
Where I'm seeing you there
With your hands in the air
Waiting to finally be caught

Drink up one more time
And I'll make you mine
Keep you apart
Deep in my heart
Separate from the rest
Where I like you the best
And keep the things you forgot

The people you've been before
That you don't want around anymore
That push and shove and won't bend to your will
I'll keep them still

åsikter
Postat av: äma

det var inte ett dugg töntigt ju. anytime niss

2008-01-24 @ 21:54:33

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0