inga löss?

Jag tror faktiskt inte att jag har några löss trots allt. När pappa luskammade mig igår, hittade han inte en enda lus. Dock hittade han några vita flarn, som skulle kunna misstas för lus-ägg, men det var bara mjäll. Så nu blir det att åka till Ica någon dag och köpa Head & Shoulders mjällshampoo. Detta shampoo drar förövrigt också ur färg från håret, vilket är bra då jag funderar på att byta hårfärg till rött.
image173

åsikter
Postat av: NAKET.se

glöm inte att rösta på bäst klädda kändisen i min blogg!

2008-01-06 @ 12:39:02
Bloggadress: http://Majdas.blogg.se
Postat av: M

men d finns head & shoulders för färgat hår, om man nu vill ha vkar färgen. kram

2008-01-06 @ 12:53:41
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: lus

hej du!!!



LÖSS...Har INGET med dålig hygien att göra. LÖSS trivs bäst i nytvättat och rent hår.

Så sug på den.

Alltså LÖSS har INGET med skitit hår att göra.

2009-09-15 @ 12:35:24

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0