IV

Jag hatar att välja. Varför kunde man inte bara ha fått ett paket med kurser att läsa? Jag har så himla svårt för att bestämma mig när det gäller sånt här. Jag har 100 poäng och jag vet verkligen inte vad jag ska välja!

Det jag står mellan är kombinationerna:
Mode- och klädsömnad, 50p
& Hantverksorientering inriktning frisör, 50p
eller
Textkommunikation A, 100p
eller
Spanska steg 2, 100p
eller
Företagsekonomi A, 50p & Rättskunskap, 50p
eller
Matematik C, 100p
eller
Fotografisk bild A, 100p
eller
Ensemble A, 100p
eller
Samhällskunskap C, 100p
eller
Möten med tro, 50p & Litteratur och litteraturvetenskap, 50p

Hjälp mig!

åsikter
Postat av: emelie

företagsekonomi är tråkigt, fast A-kursen är rätt lätt jämfört med B-kursen.. rättskunskap är inte heller särskilt kul, trodde det skulle vara roligare ;| men.. ja du ._. fotografisk bild hade jag valt om jag fått välja på nytt!

2008-01-16 @ 15:02:01
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: M

möten me tro låter intressant. ta inte spanska skulle ja säga. själv tycker jag det ahde varit rba att kunna välja kurser, eftersom ajg varken fått/kunnat välja eng b å nk b.
kram

2008-01-16 @ 15:57:34
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: Elin

jag skulle inte valt matte c iaf. Just nu läser jag möte med tro som är helt okej, fast mitt förra iv turism var roligare. Jag tycke det var skitkul faktiskt...

2008-01-17 @ 17:41:19

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0