Jag ska få en ny telefon!

Jag fick nyss ett sms från pappa: Expert ringde. Du får en ny mobil. Hämta pappren som ligger i mitt kök. Åk till Expert och fråga efter Markus eller Sebastian. /Pappa

Underbart, underbart, underbart! Äntligen slipper jag denna sketna mobil som jag har haft till låns under tiden Expert "lagat" min vanliga. Wohoo! Detta gjorde min dag, totally! jag hoppas bara att jag hinner ut till Tornby innan jobbet. Det kanske är lika bra att börja min resa redan nu eftersom jobbet börjar kl 17.00. Men två timmar borde man väl rimligtvis hinna ut dit och tillbaka på?

Eller, efter lite närmare eftertanke och en titt in på Östgötatrafikens busstidtabell, insåg jag att jag nog faktiskt inte hinner. Men imorgon ska det fixas! =)

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0