jobb jobb och åter jobb

Här sitter jag nu och väntar på att klockan ska slå tolv och att arbetspasset ska börja. Jag är så sjukt opepp på att arbeta som en människa kan bli! Jag skulle hellre vara hemma och plugga. Jag lovar, det är sant. Geografin är faktiskt inte så tråkig om man sätter den i förhållande till mitt arbete. Ett enda ord kan beskriva det: enformigt

Och varken Rrerre eller Marcus har dykt upp, de kommer säkert inte förrän ikväll. Blöhö, jag får sitta här själv i 4 timmar.

Slutklagat!

åsikter
Postat av: ida

Åh. jobbigt.. Vad jobbar du med?

2008-01-20 @ 17:50:25
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: ida

Svar; haha alla sjunger falskt.. ^^

åh, är det jobbigt? =/

2008-01-20 @ 22:53:44
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0