ljushuvud

Jag tror aldrig att mitt hår varit såhär ljust. Eller, det var ganska ljust i somras när det blekts av solen och när jag var liten.. Whatever! Jag har i vart fall blekt håret nu för tredje gången på två veckor. Det är superljust! Jämför jag med exempelvis Äma så är det såklart jättemörkt, men jag tycker att det är jätteljust för att vara mig. Snart ska jag färga det rött också men inte förrän det har reparerat sig lite!

image191

För att jämföra, ett par veckor sedan:

image192

åsikter
Postat av: äänä

bra med T9 eller hur? :P NOOOT

2008-01-21 @ 22:42:39
Bloggadress: http://annaahlvin.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0