Mini-Anne

Idag hade vi en väldigt annorlunda dag i skolan. Såhär såg schemat ut:
  • Sex & Samlevnad tillsammans med Kärleksakuten. Diskussion om kärlek, sex och porr.
  • Hjärt- och Lungräddning (HLR)
  • Lunch
  • Föreläsning om sex
  • Föreläsning om kost och hälsa
HLR var bland det roligaste jag varit med om på läänge! Ni anar inte hur kul man kan ha tillsammans med en docka, en film och roliga kompisar. Det spårade ur totalt och det är precis så det ska vara. Greger, vår mentor kunde knappt hålla sig för skratt han heller när instruktionstanten på tvn bad oss att i en krissituation ta upp vår papptelefon och ringa 112, för att sedan pumpa dockan i takt med musiken.

Om ni varit med om HLR tidigare så vet ni att dockan kallas för Anne. Denna docka var i miniformat och kallades därför för Mini-Anne. Hon levereras komplett med ansiktsmask, papptelefon, knäskydd, extra lungor, en filt att lägga henne på och dessutom en påse att förvara alla prylar i.

image203
Jag tyckte om min Mini-Anne!
image204
Pumpa i takt med musiken med svankad rygg, det är grejer!
image205
Till sist fick vi öva framstupa sidoläge. Dälly råkade döda mig, men posade glatt ändå. Det är förövrigt hon som tagit alla bilder.

åsikter
Postat av: Esmeralda

Nää, inte den där sista. den tog jag jue

2008-02-01 @ 23:09:35
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se
Postat av: Dälly

Det var så himla kul xD

2008-02-09 @ 21:33:57

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0