När lill-Oscar började spela för det andra laget

Ica Supermarket, Berga Centrum, Linköping

Pappa ~35 och son ~3 står i kön och ska köpa godis och glass. När de kommer fram till kassan vill sonen ha en påse till sin glass och tar tag i en LHC-påse.

Pappan: Nej, du behöver ingen påse till glassen. Du kan ta den i handen.
Sonen (skriker): Men jag vill ha en påse!
Pappan (försöker tysta ner honom): Nej, det är fel lag.
Sonen (skriker, lite tystare): Men pappa, jag vill ha den här påsen!
Pappan (lite argt): Nu är du tyst, du får ingen LHC-påse. Det är ju fel lag. Jag trodde vi var överens om att vi inte håller på LHC!
Sonen: Meeeeen?
Pappan: Nu är du tyst! Fel lag har jag ju sagt!
Pappan och sonen betalar glassen och godiset och går hem utan påse.

Cred: Isabelle


Underbar tjuvlyssning som gjorts på Ica här i Berga.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0