Nyårsmiddag

Nyårsmiddagen som vi anordnade blev bra. Det var tråkigt att några inte dök upp, men vi hade kul ändå.
Jag och Äma, som var ansvariga för att det skulle stå någon mat på bordet lagade till följande:

Förrätt: kräftskagen
Huvudrätt: tacos
Efterrätt: tårta.

Vi var hemma hos Dälly och sjöng singstar fram till halv tolv ungefär. Då började vi gå mot borggården för att titta på fyrverkerier. Jag hade dagen till ära på mig högklackat och fick RÄTT mycket smärtor i mina små fossingar efter promenaden. Efter fyrverkerierna följde jag och Hanna med Marcus i klassen hem till honom på efterfest och sedan gick jag hem till Dälly igen för att få lite sömn.
image158
Den väldigt lyxiga förrätten
image160
Dälly och en sminkad Äma iförd mina klackar, ehm? ; D
image161

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0