Nytt bloggutseende

Jag gjorde en alldeles speciell och personlig header och förstorade dessutom min profilbild. Nu har jag bara ett problem att handskas med, nämligen hur jag får bort bloggnamnet från headern, det förstör nämligen min design. Någon som vet?

update:
Nu har jag fixat en nödlösning. Nämligen att "gömma" namnet bakom den svarta färgen. Jaja, det funkar, right?
Jag hoppas ni gillar min snygga paint-tillverkade header!

åsikter
Postat av: Sofia

Ao, du bara skriver in ett mellanslag istället för namnet :) Men det är aktuellt så fort du skriver ett nytt inlägg.

Anyway, hur förstorar man bilden?

2008-01-04 @ 21:20:47
Bloggadress: http://awine.blogg.se/ubergamer

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0