orangehårig brud

Nu har jag kommit till steg två i min svart-till-rött-färgning. Jag har nämligen blekt håret en andra gång. Det blev mycket oranget. Sådär typiskt oranget som det blir på folk som håller på med en blekningsprocedur. Min skåpsgranne håller på med exakt samma sak, bara att hon inte ännu vet vilken färg hon ska färga sen när hon blekt klart. Jag är däremot stensäker på vilken färg det ska vara på resultathåret, nämligen skrikande rött!

image188
Just nu ser jag ut såhär..

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0