shoppat

Jag, Äma och Ämas lillasyster Sofia var på stan idag efter skolan och fyndade lite på H&M's slutrea. Jag handlade en klänning (wehoo, nåt att ha leggingsen till), en jättemjuk och skön tröja på herravdelningen samt ett kit med fransk manikyr-lack. Fransk manikyr är så inte mig som det kan bli, men jag blev sugen på det för några dagar sedan. Nu har jag målat naglarna och de är superheta! Det blev lite snett och kladdigt, men det är ändå fransk manikyr!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0