självdiciplin

Jag måste allvarligt talat tagga ner på mitt godisätande. Det är ett beroende som jag lugnt skulle klara mig utan. Nu de senaste dagarna (veckorna) har det inte gått en dag jag inte ätit godis på nästan. Det dumma är att det oftast inte bara blir någon liten godisbit utan en hel påse. Det är livsfarligt för en som mig att ha en massa godis liggandes hemma, det blir bara uppätet. Schwosch sa det och så var den påsen borta. Jag kommer att bli tjock!

SJÄLVDICIPLIN Kajsa, SJÄLVDICIPLIN! Är det någon som har ett tips på hur man blir mer självdiciplinerad?


åsikter
Postat av: emelie

nä, tyvärr inte, för jag är precis likadan. vidarebefodra tipsen till mig om du får några ;P

2008-01-28 @ 23:20:45
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: ida

Jag äter också mycket godis varje dag..
vi har godis automater i skolan, man kan liksom inte låta bli =O

2008-01-29 @ 19:10:33
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0