skolångest årgång 2008

Det är precis samma känsla som förra året. Ingen som helst skillnad. Jag har sådan fruktansvärd ångest för skolan, det är inte klokt. Just nu har jag ångest för att jag inte pluggar spanska. Jag har spanskaprov i veckan och jag hittar inte böckerna, så jag kan rimligtvis inte plugga.

Det är förjävligt. Varför, varför, varför, varför gör jag ingenting? Varför tillåter jag mig själv förstöra mitt liv på det här sättet? Jag är verkligen sämst. Men jag kan inte göra bättre än vad jag redan gör, jag klarar inte av det. Det är något som tar emot, som ett sånt där stopp ni vet som gör att inte bilar kan köra längre.

åsikter
Postat av: emelie

alltid samma jävla känsla, japp. man vet att man borde plugga, men ändå gör man det inte. bwah.

2008-01-06 @ 20:52:47
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0