Snön har äntligen kommit

På nyårsafton föll den första snön i Linköping, wehoo!
Det enda dåliga med det måste vara att utanför min dörr (jag har ju flyttat nu), finns inga stenplattor eller asfalt eller något. Alltså trampar jag rakt ut i gräset (leran). Sen måste jag ta mig upp för en liten backe för att komma till framsidan av huset. Där kommer det allra värsta, nämligen att det kommer bli halt när det snöat. Jag har redan funderat ut hur jag ska göra när jag ska ner till dörren, nämligen åka pulka. Men upp för backen blir det värre. Då måste jag ju för det första ta med mig pulkan upp igen + att jag måste själv komma upp utan att trilla. Vi får se hur det går sen när jag inviger min nya ytterdörr. Wish me luck! ; )

image163
Här bor jag!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0