sockerberoende, nä?

Jag satt precis och beklagade mig över det hemska godissuget jag hade. Alla affärer har ju självklart stängt såhär på nyårsdagen, och självklart har jag inget godis hemma. Då kommer min lillasyster och knackar på dörren och frågar om jag vill ha en påse Salta Katten. Vilken fullträff va? Detta gjorde verkligen min dag, haha!
image162
Nu ska jag lägga mig i soffan och mumsa katter och kika på en film.

åsikter
Postat av: Esmeralda

Men hur kan SALTA katter dämpa ditt SOCKERberoende?!

2008-01-01 @ 22:29:41
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0