söndagsångest

Återigen söndag och återigen ångest, fy!

Jag har bytt arbetspass, nu mer arbetar jag söndag, måndag och tisdag istället för att jobba två pass på söndagar och ett på tisdagar. Jag är sjukt opepp på att gå till jobbet idag (har ni hört det förr?) och är dessutom bakfull. En dag som denna vill jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Men jag antar att jag mår som jag förtjänar.



åsikter
Postat av: Branx

Helt underbar video, härligt sunkig som man bara kunde göra på 80talet:)

2008-01-30 @ 22:33:09
Bloggadress: http://blogg.brankell.net

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0