stjärtlapp

Jag vet att vintern redan är slut men jag kunde inte motstå frestelsen när jag var på ica idag att få en gratis stjärtlapp. Om man köpte åtta stycken chokladbitar (för 40 kr) så fick man stjärtlappen helt gratis. Den är så fin, jag älskar reklam-prylar! Helst av allt skulle jag vilja ha en kexchoklad-takbox eller en marabou choklad-luftmadrass. Men detta duger gott till mig. Jag har ju redan en Plopp-tröja. Min föredetta coach Johanna jobbar på Cloetta och gav oss alla i laget en varsin plopp-tröja att värma upp i innan matcher.
Hihi, jag älskar Cloetta! ; )

image198

åsikter
Postat av: Karin

haha ja det glömde jag, men jag känner det nu:p

2008-01-26 @ 16:40:41
Bloggadress: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: äma

jag har en marabou-luftmadrass

2008-01-27 @ 13:55:59
Postat av: Nisse

blöhö på dig

2008-01-27 @ 15:31:21
Bloggadress: http://saippuakauppias.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0