Vacancy Labour

Min vän, klasskamrat och sibler Martin har ett band (förutom Siblings) som heter Vacancy Labour och de har lagt upp några låtar på MySpace. Till min stora förvåning låter det riktigt bra! Till min andra stora förvåning är det Martin som är sångaren, vilket jag missuppfattat totalt.

Ni kan ju själva gå in och lyssna på mästerverket här.

image174
Martin.
 Liite sommarfeelings med denna bild, eller vad säger ni?

åsikter
Postat av: äma

han är duktig faktikst :) ge mig sommar och stångebro NU!

2008-01-08 @ 19:57:23
Postat av: Esmeralda

Jävlarr :O Han sjunger ju asbra!

2008-01-11 @ 23:30:46
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se
Postat av: Martin Nyman

Gå in och kolla nu så ska ni få se på nya grejer! ;)

2011-01-04 @ 02:52:10

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0