Vårjacka

Jag behöver nog egentligen ingen ny jacka i vår, men den här modellen från H&M är ju hur fin som helst! Om jagimage176 tänker efter så kommer jag nog på väldigt många användningsområden för den, men jag måste å andra sidan spara pengar inför årets festivalsommar.

Förutom den här jackan är jag sugen på en ny kjol. Jag hittade en gammal kjol som mamma har använt som jag gillar. Det är lite Miss Li-stuk över den, svart midjehög kjol med små vita prickar. Men jag skulle gärna ha en till kjol i liknande modell fast lite vidare, också. Jag gillar inte riktigt att den är så snäv. Btw, ordet "snäv" måste vara ett av de fulaste orden som finns inom det svenska språket!

Och nej, min blogg ska inte förvandlas till en modeblogg. Jag har bara återfunnit mitt intresse för hur jag ser ut. För att citera min egen mor: "Jag har saknat den där tiden då du brydde dig om vad du tog på dig. Det kändes som att du inte brytt dig under hela högstadietiden".
Det har hon så rätt i så. Jag brydde mig inte ett skit om vad det var jag hade på mig så länge det var svart och alternativt. Nu har jag däremot kommit in i lite andra tankebanor.

Miss Li är nog förresten lite av en idol för mig. Hon är snygg, klär sig snyggt och sjunger dessutom som en gudinna. En riktigt beundransvärd tjej med andra ord! Kolla in hennes MySpace här, hon har spelat in hela tre skivor på bara ett år! Hur häftigt är inte det?
image178


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0