WTF?

Läskigt! Jag vet inte ens om jag angav min rätta mailadress när jag registrerade mig. Ibland gör jag inte det för att slippa spam-mail. Och ändra lösenordet överallt, det känns jobbigt.
image182

åsikter
Postat av: ida

ja, det där är läskigt.. Man måste ju byta lösenord överallt, har samma på allt.. Mitt lösenord som var så bra.
Men om du inte ger rätt mail kommer du ju inte få dina nya inloggningsuppgifter.. :O

2008-01-11 @ 19:59:03
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0