städfascisterna har varit framme

Som jag har sagt tidigare, så är ju min kära farmor och farfar på besök och beklagar sig ungefär en gång i timmen över hur stökigt jag har det på mitt rum, kolla här. Jag tänkte när jag gick till skolan imorse, att de säkert kommer passa på att städa mitt rum när jag är borta.
Jag hade så rätt så, för när jag kom hem nu för cirka en timme sen, var mitt rum skinande rent och städat.

Sånt här gör mig så sjukt irriterad! Liksom, mitt rum är väl ändå mitt? Jag tycker att det är respektlöst av dem att komma här och städa. Visst, jag ska säkert vara tacksam, men det är jag inte! Har jag sagt till dem att jag ska städa nån gång när jag känner för det, så kommer jag ju också att göra det. ÅHH!

image58
fint ^^

åsikter
Postat av: ida

Åh vad avis jag blir, du har ju skit fint och stort rum! =)

2007-11-05 @ 19:57:33
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: ida

btw, är det en Dia Psalma plansch jag ser på väggen? :D (L)

2007-11-05 @ 19:59:04
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: äma

så himla irriterande, jag skulle bli asarg!

2007-11-06 @ 20:00:49

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0